NEMOKAMAS PRISTATYMAS Nuo 35 €

Bendra informacija

1. Ar pas Mus pirkti saugu ?

Mūsų el. parduotuvėję, jūsų pateikti duomenys naudojami tik produkto pristatymo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti esame aktyvavią SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).

2. Kaip užsisakyti prekes ?

Mūsų el. parduotuvėję šis procesas labai paprastas. Išsirinkitę prekę, išsirinkus įsidėkitę ją į krepšelį. Krepšelyje matysite galimybę tęsti užsakymą arba apmokėjimas. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdus. Nuo užsakymo įvykdymo per 1-2 darbo dienas prekės bus išsiųstos.

3. Ar reikalinga paskyra užsakymui įvykdyti ?

Mūsų elektroninė parduotuvė vadovaujausi principais – aiškumu ir paprastumu. Klientams nepatinka, kurtis ir vis prisijungti prie jau sukurtų paskyrų, tad mūsų nuomonę paskyros yra visiškai nereikalingos.

4. Kaip galiu sumokėti už prekes ?

Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Danske Bank, Luminor, Citadele, SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos), elektroniniai pinigai (MoQ, Paysera), kitos mokėjimo sistemos (Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose, “Perlo” terminalai, MAXIMA kasose, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose, Mokėjimas grynais banke)

Pristatymas ir grąžinimas

1. Kokiu būdų pristatomos prekės ?

Prekes pristatome į paštomatus, Jūsų patogumui siūlome rinktis patogiausią Jums paštomatą:

  • LP Express paštomatus;
  • Omniva paštomatus.
  • DPD Paštomatus
  • Venipak paštomatus

2. Kiek kainuoja pristatymas ?

Pristatymo kaina: 2.89 € , tačiau perkant prekes už 35 € ir daugiau pristatymas yra visiškai NEMOKAMAS

3. Kiek laiko trunka pristatymas ?

Prekės vidutiniškai yra pristatomos per 5-7 darbo dienas.

4. Ar kažkas matys mano užsakymą?

Ne, kliento prekė yra supakuota į nepermatomą, dvigubą įpakavimą ir tik Jūs žinosite kas yra viduje.

5. Netiko prekė, noriu grąžinti.

Pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus, prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo jeigu: prekė turi akivaizdų broką ar kitą pirkimo metu nepaminėtą trūkumą (grąžinamas produktas negali būti praradęs prekinės išvaizdos), taip pat nepriimame panaudotu prekių. Prašome atsižvelgti į tai, kad tai yra prekės skirtos suaugusiems ir kitas, svetimas asmuo nenorėtu ją pasinauduoti.

Mūsų svetainėje yra naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų internetinėje svetainėje, Jūs patvirtinate, kad sutinkate su slapukų naudojimu.
Skaityti
Sutinku